Sunday, July 7, 2019

Developments / Onwikkelingen

Hallo Lezers,

Het is enkele dagen geleden dat mijn twee boeken gepubliceerd zijn. In de dagen daarna ben ik druk bezig geweest met het promoten van mijn boeken. Als deel van deze onderneming heb ik enkele persberichten naar lokale (Nederlandse) kranten gestuurd. Hopelijk leidt dit er toe dat medewerkers van deze kranten deze site bezoeken.

Daarom leek het mij gepast een stukje Nederlands tekst te schrijven, in plaats van het Engels waarin ik normaal schrijf. Verder heb ik de links gereorganiseerd om ze meer overzichtelijk te maken.

Ten slotte wilde ik melden dat hoofdstuk 11 van Stargate Nova Roma nu on-line te lezen is. Stargate Nova Roma is een vervolg van Stargate Universe. (Stargate Universe is een serie gemaakt door MGM, over een groep mensen die per ongeluk stranden op Destiny, een buitenaards schip)

Een fijne dag gewenst,

Ruben A. Hilbers

-------

Hello World,

It has been a couple of days since the publication of A Guy, Two Girls and a Serial Killer, along with Buried Secrets. In those days, I have been busy promoting the novels. This included sending a press release to several local newspapers.

If everything goes as planned, this will lead to employees of those newspapers visiting this site. Hence, the piece of dutch text above.

Another thing I did as part of this campaign was to reorganize the links on this blog. Hopefully, this makes them look more professional and makes them easier to use.

And finally, Chapter Eleven of Stargate Nova Roma (of season 2) is up and available. I changed the link name from 128 to Stargate Universe, because I expect it will be a while before the blog where I post it will contain other fan fiction stories.

And that is all I have for today,

Ruben A. Hilbers

No comments:

Post a Comment